četvrtak, 1. ožujka 2012.

Wishlist: beauty/make-up

Čitam previše beauty blogova i previše prčkam po internetu i nemrem više pamtit kaj sve hoću, a pokušavam ne isklikat odmah po ebayu nego, kao, pustit par dana da vidim dal ću i dalje žudjeti za tom vrlo vjerojatno potpuno nepotrebnom sitnicom il.. jel, da skupim neke pare odnekud.

Pa eto.. da ne zaboravim :D
  • Wet n Wild palete: Comfort zone (6 sjenila), Walking on Eggshells, Silent Treatment (3 sjenila)... maaaaakar dost sjenila u ovim paletama mi se ne sviđa. Mat crno imam, zlatmno isto, a ono zlatno-smeđe mi je ružno. I ono smeđe-plavo wtf?? Mislim da bi bilo bolje da konačno iščeprkam SVA svoja sjenila iz SVIH paleta u big ass veliku paletu i onda si u manju mećem sjenila koja mi se koriste taj tjedan. Jer nije moguće da nemam dovoljno nudastih nijansi??....>> za ovo je sve kriva EssieButtonLMC koja mi ju je otkrila.
  • MUA Heaven and Earth paleta 
  • bronzer neki mat..? (imam vec elfov i essenceov onaj prugasti al bih neki mat.. malo kad razmislim, tko zna zkj kad bum prek njega ionak stavila highlight?)
  • Too Faced Natural Eye ... to je već odlučeno, samo moram otić do Sephore i actually se sjetit ponijet poklon bon koji pokušavam iskoristit. Jedino ak bi mi netko mogao napisat na kaj bih ga pametnije mogla potrošit?
  • Z palete.. makar sam si već napravila neke homemade od limenih kutija za vodene boje, one kutijice kaj je Libresse dijelio, i magnetske samoljepive trake, al su mi te moje seljo beljo pa bih ove fancy skupe ;)
  • Elizabeth Arden Green Tea Eau de Toilette brijem? Dns sam ga probala u Kozmu, njamiiiii je i snižen s 199,99 na 119,99. 
This ain't over...!!!
;)

3 komentara:

  1. Till the fat lady sings :D

    Fat lady being banka :D

    Ja postala skroz nezainteresirana za kozmetiku. U prilici sam dobiti par stvarčica i jednostavno ne znam što bih odabrala :o

    OdgovoriIzbriši
  2. Ha cuj,ak trebas pomoc/savjet I'd be happy to help ;) ja sam u fazi ludjackog zanimanja za sminku-sva sreca pa bar koristim sve to kaj imam (vise od tvoje vrlo umjerene kolekcije (svaka cast!),ali sam prema ostalim beauty blogericama mala beba..), kupila sam dns TF Natural Eye (ooOOooooOoh sparkly goodness..) pa da usavrsim taj neprirodno prirodni look! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ove palete o kojima pišeš su mi previše SF (nije grad u Ameirici). ja sam seljo beljo za kozmetiku. znam samo da bi onaj Clarisonic apart/četkicu pa da se svaki dan s njim umivam, a nema ga za kupiti kod nas. nego mat bronzer imam ja, kao kupila sam ga da ga samo malo nanesem jerbo ne koristim rumenilo i nekak mi ne paše. bolji je onaj shimmer-asti. a ovaj Green Tea si i ja mislim kupiti za ljeto jer su mi Givenchy Play i Coco Mademoiselle (koje trenutno imam) prejaki. btw, nikak da odgovorim na ovo tvoje versatile bloegger, ali budem, samo što nisam.

    OdgovoriIzbriši