ponedjeljak, 30. svibnja 2011.

Ljetni mirisi

Po meni, miris ljeta je onaj kreme za sunčanje. Konkretno, one SunDance kreme s faktorom 20 koju koristim već nekoliko ljeta. Međutim, ove godine ću na moru provesti svega par dana te se neću baš nauživati tog mirisa, tako da si prazninu popunjavam ljetnim parfemima :)

All-time favorites su mi:
Versace Bright Crystal 
 Gianfranco Ferre Lei
 Sergio Tacchini Donna
  
 To je doduše samo dio moje parfemske kolekcije, jer volim rotirati između puno mirisa i imati mogućnost ujutro birati parfem prema raspoloženju. Ipak, pomalo sam se zasitila svojih parfema i mislim da je vrijeme da si malo osvježim kolekciju. Moji odabiri su:

Moschino Hippy Fizz
Guerlain Acqua Allegoria Herba Fresca


Na kaj vi mirišete po ljeti?

1 komentar:

  1. ja vec neko vrijeme cijelu godinu mirisem isto Thierry Mugler-Innocent Ilusion, kad se potrosi mirisat cu na nesto drugo ^_^

    OdgovoriIzbriši