utorak, 31. svibnja 2011.

Još ljepote!

Još se navikavam na jarkocrvenu Ariel-astu kosu i kombiniranje šminke a da ne izgleda prehisterično (jbg ipak sam dosad bila obična brineta pa sam mogla svašta izvoditi sa šminkom).. ovo proljeće i ljeto zasad nosim manje sjenila, a više ruževa i odlučila sam se za jarke, gotovo neonske nijanse. Evo slikica ali bez swatcheva :( nikako ih nisam uspijevala uhvatiti da izgledaju realno! Bum još probala ovih dana pa eventualno ubacim slike u post.


Ovo su slijeva nadesno, i sa lošim amaterskim opisima:
> L'Oreal Color Riche Intense, nijansa 375 Deep Raspberry - tamnije ružičasta s, ja bih rekla, malo crvene i plavog podtona
> Maxfactor Lasting Color Collection, nijansa 827 Bewitching Coral - jarkoružičasta u kojoj ja ne vidim ni mrve koraljne, al ajd dobro nek im bude :) i da, zaista dugo traje ovaj ruž, kao i narančasti ispod!
> Chanel Rouge Allure, nijansa 12 Charme - krasna ružičasta sa srebrnim šljokicama, ali ovaj ruž je vrlo isušujuć i skuplja mi se na rubovima usana pa ga ne nosim često koliko bih htjela, iako je bio dar :(
> Maxfactor Lasting Color Collection, nijansa 21 Pearl Orange - divna, jarka narančasta
> Catrice Absolute Moisture, nijansa 080 Glamorous Red - svijetla, svakodnevna crvena


Znam da je slika fakat loša, ali ovo su najbolji swatchevi koje sam uspjela uhvatiti :) Bolje išta nego ništa, ha? Redom: Maxfactor 21, Catrice 080, Maxfactor 827, L'Oreal 375, Chanel 12.

:*

Nema komentara:

Objavi komentar