petak, 30. prosinca 2011.

Retrospektiva - 2011.

Pomislila sam da bi bilo zgodno imati neki pregled ove godine, naravno u mom zbrckanom stilu :) vjerojatno cu dodavati stvari kak se sjetim, a zasad par pjesama, slicica iz mog zivota protekle godine...


Ove godine sam zadovoljila svoju ljubav prema putovanjima. Počela sam sa 4 dana u Sarajevu, hrpom cevapa, kafa, djidji sa standova i iz ducancica :) obozavam taj grad, jedva cekam da se vratim. Ima neku dobru vibru, dobro se tamo osjecam.

Ove godine sam skupila hrabrost i konacno sam se ofarbala u crveno! Nakon malo eksperimentiranja zakljucila sam da je "moja" nijansa rubin crvena. I znate kaj - vise se osjecam kao ja otkako sam crvena - ona smedja mi se bila previse blah :)

Ljeto mi je bilo fantasticno, iako kratko - imala sam mali tour po Jadranu, izmedju ostalog prvi put sam bila na Pagu (sam grad Pag me odusevio, a na Zrcu smo super zapartijali)..


Ova pjesma gore ce me valjda uvijek asocirati na ekipu s kojom sam pocela raditi ove godine i koja mi uvijek iznova napuni baterije, oraspolozi me, napuni pozitivnom energijom. Bila sam tako u krivu prije svega pola godine dok sam jos mislila o Herbalifeu kao o sekti :D sada, sve sto imam reci o tom mom stavu je - ne sudi dok ne probas sam!!!

U 5. mjesecu sam bila 4 dana u Stockholmu i odusevio me. Mislim da je to najljepsi grad u kojem sam ikad bila! (ok London mi vise pase zbog ljudi, guzve, bright city lights i sve to, ali Stockholm je prekrasan!!) Steta kaj smo isle tamo na prepad pa nismo imale previse para da iskoristimo sve mogucnosti grada, ali to samo znaci da se zelim vratiti i istraziti grad do kraja :))

Ove godine sam prekinula visegodisnju vezu. Iskreno mogu reci da mi je zao sto se ta situacija razvila do takvih razmjera i sto je to sve tako zavrsilo. Al ajde, moglo je valjda i gore, a ovako brijem da je svima bolje. Nakon toga imala sam jedno ludo single razdoblje :))), pa nekih ups and downs... nije mi bilo dosadno !!

Da ne bi bilo, bila sam ja i vrijedna - protekle akademske godine dala sam 16 ispita! Da, daaaaa :) jos 5 do kraja, sto znaci da me u 2012.-oj ceka diplomski, staziranje i jos puno velikih i vaznih promjena!


Pocetkom ljeta sam bila 3 dana u Rijeci na Harteri. Bilo je preprepre... i jedva cekam sljedecu :))) Super ekipa, super pijanka, super muzika (Trentemoller!!!).. pamtit cu izlezavanje na gatu Karoline Rijecke uz chill out.. rucak u uvali Scott.. kupanje u Kraljevici..

Ove godine zavrsila sam sa svadbama - od rujna prosle godine bila sam na 6 svadbi. E ljudi, bilo mi je divno al fakat mi ih je sad dosta za neko vrijeme. :)

U 2011.-oj sam pogledala milijardu epizoda How I Met Your Mother i The Big Bang Theory (and I loved them ALL), nekoliko dobrih filmova, procitala puno super knjiga (moram opet razviti naviku da zapisujem takve stvari jer ih se u ovakvim slucajevima nikad ne mogu sjetiti)..

...

Toliko od mene zasad. Nadam se da je i vama godina bila turbulentna i zabavna kao moja, a sad ajmo kick ass-at ovu 2012.-u! ;) kiss svima

1 komentar:

  1. Čini se ko super godina :D I moram primjetit da nas je hrpa isprekidala, čini mi se da su valjda apsolutno sve moje frendice ove godine prekinule duže veze :)

    Vidimo se na Harteri ;))

    OdgovoriIzbriši