petak, 18. veljače 2011.

Izlasci

Prezentacija nove Art Deco kolekcije Coral Kisses SS2011 @ Iris Kaptol Cental, 07-02-2011
Seka me ljubazno pozvala da joj se pridruzim (i budem designated driver hehe) na prezentaciji sto sam ja jedva docekala jer sam vec ranije proucavala promo materijal te kolekcije (i to evo tocno ovdje kod Vesne). Nisam ostala razocarana, kolekcija je krasna (pogotovo rumenilo je bas zanimljivo, blago i nenapadno a navodno buildable, i onak je uzivo blago narancasto sto je dobrodosla promjena jer sam se zasitila rozih rumenila). Uglavnom, na prezentaciji nam je Art Deco-ov make-up artist Derek demonstrirao sminkanje na jednoj pomalo mrzovoljnoj teti prodavacici iz Irisa, nije stvarao isti look kao na promo slici nego jedan blazi dnevni look i moram priznat da nisam naucila nikakve nove trikove, ali sam jos jednom dobila potvrdu koliko malo sminke cini cuda :) i da, zapravo stvarno iznenadujuce dobro izgleda koraljno sjenilo na ocima. Vec sam to primijetila (na Sereni u GG koju cesto tako sminkaju) i probala, al se nisam dugo tak nasminkala. I eto, malo sminkice, malo cuge, fiiiiinih kanapeica i malo freebies nikad ne skodi :) a i ja stvarno ne propustam priliku da se malo sredim i izadjem van tak da je bilo fin-win situation. Nazalost sam zaboravila fotic doma, a ne znam zakaj nisam fotkala iphoneom :( zapamtit cu za drugi put..

Vecer mladih nada @ Studio smijeha Vlaska 92, 16-02-2011
Nakon  iscrpljujuceg ucenja pala je odluka da se izadje van na malo stand-up komedije i to najvise zahvaljujuci Kolektivi preko koje sam uhvatila karte s 50% popusta (a nije ni da su inace bas skupe, 25kn po osobi). Ugl ovo je bila vecer mladih nada, pa smo imali priliku ocjenjivati 6 komicara in the making i voditelja, i mogu vam rec da sam se stvarno nasmijala makar je bilo i neuspjelih sala, al nije me to smetalo kad znam da se jos uce komicari. Bit ce nesto od njih :) Pogotovo mi je bila super Andrea Andrassy koja se usredotocila na musko-zenske odnose, stvarno je bila odlicna!! Preporucam vam odlazak tamo, ja se namjeravam i sama vratiti vrlo uskoro ali ovaj put zelim prochekirat stalnu postavu Studia smijeha sa Ivanom Saricem, Marinom Orsag, Aleksom Curac Saricem i drugima... Ovdje je link na njihovu stranicu pa tu mozete vidjeti kakav je repertoar.

Najave izlazaka:

John B & Drums of Death @ Aquarius, 04-03-2011
John  B-ja sam zasad slusala uzivo samo jednom i odusevio me njegov pristup glazbi, on zaista uziva kad vam pusta drum and bass i to se osjeti! Veselim se skakutanju i zezanju, a mozda se i maskiramo tak da mozemo piti rakije cijelu noc po 10kn ;) Bit ce veliko drustvo, bit ce super zabavno, vama evo link na njegov blog i poslusajte si njegovu verziju klasika iz osamdesetih Hey Mickey :) E da, upad je 45kn, a poslije ponoci brijem 60kn.

Faithless @ Dom sportova, 19-03-2011 

Jos uvijek sam u soku sto cu dozivjeti da cujem ove legende housea, ovo je koncert koji se ne propusta i karta mi je vec v zepu kaj bi se reklo :) do Valentinova je bila 215kn, sad je 230, a na dan koncerta 260kn. Je malo papreno, ali uopce ne sumnjam da ce se isplatiti. Woohoo! Gore sam vam stavila meni najdrazu njihovu pjesmu, We Come One.


Pusa svima!

Nema komentara:

Objavi komentar